«Своєчасна
діагностика стартера автомобіля в сервісно-технічному центрі AutoStart запобігає суттєвим витратам, що
пов’язані з ремонтом»
Правила експлуатації стартера
При несправності контактів замка запалювання, як і при тривалому утриманні
ключа в положенні «START», бендикс тривалий час обертатиметься разом з маховиком, що, у кінцевому
рахунку, призведе до поломки щіток, якоря, бендикса і планетарного редуктора. Справність механізму замка
запалювання - запорука тривалої роботи стартера.
Запускати стартер більш ніж на 10 сек. не рекомендується. Стартер
може«перегоріти» після 30-40 сек. безперервної роботи. Якщо двигун не запустився, дайте стартеру
охолонути не менше 30 сек, а після 4 запусків - не менше 2 хв.
Не заводьте автомобіль з порожнім паливним баком.
Не заливайте «ефір» в дизельні автомобілі.
Слідкуйте за тим, щоб стартер не перебував у контакті з рідинами, брудом.
Не піддавайте стартер стороннім механічних впливам.
Не варто «Їздити на стартері», коли бендикс стартера знаходиться у
постійному зчепленні з маховиком двигуна. Це призведе до «перегоряння стартера».
ПРАВИЛА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ГЕНЕРАТОРА
Не перевантажуйте бортову мережу автомобіля споживачами. У генератора є межа потужності, яку
перевищувати не слід.
Проводьте діагностику робочої здатності акумуляторної батареї вашого авто. При перших характерних
ознаках розрядки акумулятора, таких як тривалий запуск двигуна особливо у холодну пору року, проведіть
тестування акумуляторної батареї.
Не допускайте контакту генератора з рідинами.
Слідкуйте за натягом ременя і справністю кріплень генератора. При перших характерних ознаках, таких як
свист ременя під капотом автомобіля при першому запуску двигуна, зверніться до сервісного центру.
Не знімайте клему з акумулятора при працюючому двигуні. Навіть короткочасне від’єднання клеми може
призвести до виходу з ладу реле регулятора.
«Своєчасна
діагностика генератора автомобіля в сервісно-технічному центрі AutoStart запобігає суттєвим витратам, що
пов’язані з ремонтом»